Troli Pembelian

Troli Anda


Pesanan : 0
Jumlah : RM 0.00

Carian Buku

Hubungi Kami

Penerbitan Ideakreatif

No. 77-G, Blok E,
Jalan TKS 1,
Taman Kajang Sentral,
43000 Kajang, Selangor.

Tel :

03-87349793

WhatsApp :

012-3129793

Fax :

03-87349793

Emel :

info.ideakreatif@gmail.com
(Pertanyaan)
langganan.ideakreatif@gmail.com
(Langganan)

Web :

http://www.ideakreatif.net


Butiran Buku


 

 

KEKASIH DEPAN MATA

Penulis : LILY SURIANI
Penerbit : IDEA KREATIF
ISBN : 978-967-0718-94-1
Tahun : 2017

 

Harga: RM 24.00 / 27.00

(Limited Edition)

 


Kisah Fadhlan dan Hanis dalam KEKASIH RUMAH SEBELAH bersambung lagi. Kehidupan mereka sebagai suami isteri semuanya manis-manis belaka. Tapi, hadirnya Rania sebagai penyambung zuriat merubah segala-galanya. Hanis dan Fadhlan bertelagah gara-gara si kecil menjadi rebutan si adik ipar. “Abang! Tengoklah adik abang tu, dia culik anak Honey!” Hanis sudah menangis. Tergamam Fadhlan dengan reaksi si isteri. Walhal Fadli hanya bawa ke rumah sebelah. Kasihnya Fadhli pada Rania melampaui akal mereka buatkan Hanis tak senang hati. “Nanti Kak Dik suruh mama carikan jodoh untuk kau!”- Hanis. “Sepuluh kali kahwin pun aku tetap akan kepit Rania.” - Fadhli. Bukan Rania saja yang ‘dirampas’. Rumah mereka juga dibuat macam rumah sendiri. Lebih teruk lagi, Hanis si kakak ipar pun Fadhli buat macam hak sendiri menjadikan Fadhlan makan hati. “Abang tak suka kau buat isteri abang macam takde batas. Ya, dia pernah jadi ‘adik’ kau tapi sekarang dia kan dah jadi kakak ipar kau.” – Fadhlan. “Takkan dengan aku pun cemburu?”- Fadhli “Ya! Aku cemburu.”- Fadhlan Bukan senang rupanya bila kekasih rumah sebelah bertukar menjadi kekasih depan mata. Antara kasih pada isteri, sayang pada adik, yang mana satu Fadhlan harus utamakan?