IDEA KREATIF

🔥🔥NEW PRE ORDER KOMBO MEI🔥🔥~MISS DUCATI - SUFEA HAREEZ & ADA YANG TERTINGGAL ~ MIMIE AFINIE ~NOVEL TERBITAN IDEA KREATIF

MYR50.00

MISS DUCATI - Sufea Hareez

“You are just ‘wow’ me, Miss Ducati.”- Amir Luqman.

Siapa yang tak kenal Tuan CEO muda yang tampan dan segak bergaya bernama Amir Luqman? Dan kelebihan yang dimilikinya telah digunakan untuk menakluki seorang Miss Ducati.

Hanya di bilik persalinan, segalanya bermula dan berakhir dengan sejarah yang tak termampu dilupakan.

Dua tahun berlalu, mereka ditemukan semula. Maka terjadilah adegan Tuan CEO mengejar Miss Ducati.

“Tak boleh ke kalau awak terus ignore je saya? Jangan cari saya lagi.” – Rania Nabila.

“Saya tak suka perempuan tinggalkan saya.” – Amir Luqman.

“Anggap saja saya ni macam mangsa awak yang lain.”- Rania Nabila.

“Oh, no... no... I am not your one-night stand or vice versa, Miss Ducati.”- Amir Luqman.

Itu hanya permulaan. Dan pengakhirnya, Nabila jadi kalah dengan kesungguhan seorang Luqman yang tak pernah jemu dengan kehendaknya.

“Saya bukan seperti yang awak kenal dulu, Luq. Semua yang ada di sekeliling saya sangat menakutkan.” – Rania Nabila.

“Kita kahwin.” – Amir Luqman.

Itu sahaja jalan yang Luqman mampu fikirkan, biar Rania Nabila terus di sampingnya agar segala rahsia dapat dirungkaikan. Biar Rania Nabila selamat di dalam pelukannya.

Perkahwinan yang sarat dengan kasih sayang, bersulam indah dengan cinta tiba-tiba diragut sekelip mata oleh Ahmad Adwa. Parut yang ditinggalkan berdarah kembali.

ADA YANG TERTINGGAL - Mimie Afinie

Tertipu oleh Harris Shah yang mengaku bujang walhal sudah berkeluarga, Sofea Hana mengambil keputusan untuk lari dari lelaki itu. Dia tak mahu jadi perosak rumah tangga orang.

Tinggal di kampung tok ma dan tok ayah dengan harapan dia akan mendapat ketenangan.

“Awak yang tinggalkan dia, dah kenapa awak berkelakuan macam orang tak siuman terjerit-jerit kat tempat awam macam ni?” - Jeffry.

“Eh, saya kenal awak pun tak, tiba-tiba nak menyibuk tentang saya ni, apa hal?” – Sofea.

Mulut tak bertapis + suka menyibuk Jeffry Asyraf, anak teruna jiran tok ma membuatkan tenang yang Sofea cari ternyata gagal. Yang dia dapat selalunya sakit hati.

Tapi di sebalik mulut Jeffry yang begitu, rupa-rupanya lelaki itulah tukang azan di masjid yang bersuara merdu, yang selalu buat Sofea terpikat dengan kemerduannya.

“Tentang Harris tu, boleh saya tanya sikit?”- Jeffry.

“Suka jaga tepi kain orang ya, awak ni?” – Sofea.

“Saya jaga tepi kain awak je.” – Jeffry.

“Katalah awak jumpa Harris lagi, apa awak nak buat?” – Jeffry.

“Saya nak lempang dia laju-laju. Biar otak dia bergegar, biar dia jadi sewel.” – Sofea.

Bila Sofea mula jatuh suka pada si tukang azan bersuara merdu itu, ada gadis lain turut menyimpan rasa yang sama. Taasub dengan cintanya, Hawa sanggup menghantar cincin untuk meminang Jeffry.

Lebih menyulitkan keadaan, Harris pula muncul menuntut janji yang belum tertunai.

Sanggupkah Sofea terima Harris semula sedangkan hatinya sudah berpindah pada Jeffry? Dan Jeffry pula, sudikah dia menerima pinangan Hawa? Dalam masa sama, relakah dia melihat Sofea menjadi milik Harris?

CONTACT US